Rzepichy na Szczepionce

XIV “SZCZEPionka” punkt widzenia harcerek:))

PIĄTEK (14.06)

Przyjechaliśmy ok. godziny 17 do naszej leśnej harcowki. Po rozmundurowaniu się zaczęliśmy rozkładać namiot “dyche”. Po myślałyśmy chwilę jak to tu zrobić i namiot powstał! Po tym przenieśliśmy wszystkie nasze rzeczy do niego i rozłożyliśmy nasze miejsca do spania. Po tym zaczęliśmy część pionierkowa. Zbudowaliśmy latrynę, śmietnik i prowizoryczny płot. W między czasie zjedliśmy kolację.

SOBOTA (15.06)

Po pobudze oczywiście mieliśmy super rozruch. Zjedliśmy śniadanie i po nim był apel. Tuż po apelu zaczynała się gra więc wszystkie potrzebne rzeczy na nią dostaliśmy już przed apelem, a po nim wyruszyliśmy na pierwszy punkt który był na placu apelowym, polegał on na tym aby nie zrobić żadnej pomyłki w czasie słuchania komend musztry. Wszystkie punkty- a było ich 12- robiliśmy indywidualnie w zastępach. W zadaniach było między innymi:

•strzelanie z wiatrówki
•rozłożenie pałatki
•po układnie sprzętu do skrzyni
•narysowanie terenu

i wiele innych!

Po grze dotarliśmy na ostatni punkt, którym było gotowanie naszego obiadu, każdy zastęp miał już przygotowane produkty z których zrobił najróżniejsze potrawy. Po obiedzie była oczywiście cisza poobiednia na której jedni śpiewali drudzy spali a trzeci robili jeszcze inne rzeczy. Odbyła się również Msza polowa. Po niej poszłyśmy się umyć pod nasz ulubiony szlałfik:)
I nadszedł czas na ulubioną część każdego wyjazdy prawie każdej harcerki- ognisko. Na nim prezentowaliśmy swoje zastępy. Z 27 były to Dobrawy i Chorsanny, oba zastępy przygotowały piękne przedstawienia i ogólną prezentacje zastępu. Nie obyło się bez śpiewania, pląsów i ogromu śmiechu! Po ognisku poszliśmy słodko spać.. nie na długo, ponieważ odbył się alarm mundurowy.. w nocy! W między czasie- tez w nocy- miałyśmy warty.

NIEDZIELA (16.06)

Wstaliśmy po tej długiej nocy, pierw zjedliśmy śniadanie po czym zaczęliśmy się pakować i złożyliśmy namiot. Potem była przerwa na apel.
Na apelu były ogłoszone wyniki i oba zastępy z 27 zajęły miejsce na podium! Dobrawy zajęły II miejsce a Chorsanny I !!
Po apelu zabraliśmy się za rozbieranie wszystkiego co zbudowaliśmy. Pakowanie wszystkiego co wzięliśmy. I jak już wszystko było gotowe to musieliśmy już wyjeżdżać…

Zdjęcia: https://photos.app.goo.gl/eizYBcbjPcZUohkW8

Views: 59

Facebook Comments

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.